Weg uit de drukte... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tjitske en Rino Wal - WaarBenJij.nu Weg uit de drukte... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tjitske en Rino Wal - WaarBenJij.nu

Weg uit de drukte...

Door: Tjitske en Rino

Blijf op de hoogte en volg Tjitske en Rino

28 December 2007 | Thailand, Bangkok

Drie dagen geleden aangekomen in Bangkok, wat een wereldstad! groot, druk, veel bedrijvigheid. Heerlijk thais gegeten, de eerste tempels en de liggende budha gezien en kennis gemaakt met de keuze uit 200 loketten voor een busrit naar Ubon Ratchathani. We hebben uiteindelijk toch maar gekozen voor een slaaptrein, een dag eerder dan gedacht, anders kwamen we de eerste week Bangkok niet meer uit! de dame in het hotel keek een beetje vreemd dat we eerder weggingen. De slaaptrein was een goede ervaring! vanaf Ubon-treinstation met de taxi en vip-bus Laos binnen gereden. Het regelen van een visum ging vrij gemakkelijk ondanks dat het heel bureaucratisch was. De bus wacht bij de grens dus dat is ideaal!
Na het hectische Bangkok is Pakse (Laos) een verademing. Het hotel hebben we, de kips zijn gepind en het ticket voor morgen naar Don Khong is ook gekocht. Straks een hapje eten, koud biertje en gewoon genieten van dit heerlijke land!

Rino en Tjits

• 28 December 2007 - 08:56

Joost:

Heerlijk, jullie vakantie begint net!!! Wat lekker, veel plezier! Vanwege gedonder met onze bagage uit London zijn we jullie vergeten te bellen. Maar goed, dan maar op deze manier. Groetjes, Joost en Femke

• 28 December 2007 - 08:57

Joost:

Owja, en veel foto's droppen, want ik ben meer van het plaatjes kijken.

• 28 December 2007 - 09:23

Monique:

Leuk zeg om jullie reis zo te kunnen volgen. Ik wens jullie een hele fijne tijd toe! groeten

• 28 December 2007 - 11:02

Jeroen:

Dat klinkt allemaal heel goed daar. Veel plezier en geniet van de nieuwjaarsviering.

• 28 December 2007 - 15:19

Ester:

Hee Tjits,

Ga er ongelofelijk van genieten met z'n tweetjes, Laos is een heerlijk rustig en vooral puur land. Doe de groeten aan de monniken in Luang Prabang... En alvast de allerbeste reiswensen voor 2008 !

Groetjes Ester

• 29 December 2007 - 12:18

George:

Hey zusje alles oke daar? Heb de familie even een uitleg gegeven over google earth, kunnen ze jullie allemaal volgen :) . Hier in jullie huis is alles oke. Heel veel plezier daar en geniet er van.

Groet broer George/Sjors

• 29 December 2007 - 18:40

Arjan En Mirjam:

hoi rino en tjitske,
    leuk om jullie verhaal te lezen! veel plezier, we blijven jullie volgen

• 29 December 2007 - 20:48

Dini:

Oh wat is dit heerlijk, het is gewoon een beetje stiekum meereizen. Ik geniet mee en blijf dat lekker doen. Is het daar warm nu? Vast, want je hebt het over een koud biertje. Hier in zuid knallen de ruiten er nog net niet uit maar sjonge,jonge wat een keiharde knallen af en toe. Veel plezier en vast fijne jaarwisseling!

• 30 December 2007 - 10:50

Chris En Stijntje:

Hoi rits,
    Hoe gaat het met jullie hier alles oké
    We gaan vanmiddag naar voetbal Heerenveen-Feyenoord. Veel plezier en de groetjes Paps en Mams

• 30 December 2007 - 11:23

Anne:

Goed voor elkaar Its!! klinkt alvast als een mooi avontuur. Heel erg veel plezier!
    kus anne

• 30 December 2007 - 12:14

Niek En Nathalie:

Ha Its en Rino,

Zo te horen vermaken jullie je al prima ;-)!
    We gaan op jullie proosten hoor met oud en nieuw!
    De beste wensen alvast.

Liefs, Niek en Nathalie

• 30 December 2007 - 14:59

Chris:

Goed te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en dat het allemaal goed gaat! Geniet ervan en ben benieuwd naar jullie volgende verhalen,...

• 30 December 2007 - 17:48

Jan En Wea:

Hoi Rits
    Volgens ons hebben jullie het helemaal naar je zin dat geeft voor jullie en voor ons een goed gevoel. Hier is alles goed behalve dat volgens mij half Nederland verkouden is dus jullie zijn mooi op tijd vertrokken. Een goed uit einde en een nog beter begin voor 2008.

Pama

• 31 December 2007 - 08:56

Judith:

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen, weer eens iets anders dan kerst onder de boom ;)
    Heel veel plezier en hou ons op de hoogte!
    Liefs, Judith