We gaan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tjitske en Rino Wal - WaarBenJij.nu We gaan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tjitske en Rino Wal - WaarBenJij.nu

We gaan!

Door: Tjitske en Rino

Blijf op de hoogte en volg Tjitske en Rino

25 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Het is zover: 1e kerstdag. en dat betekent voor ons vliegen naar Bangkok. Gisteravond heerlijk naar de sauna geweest en nu een kopje thee drinken voordat we gaan. De tassen zijn gepakt en we gaan zo met de bus naar het station! Onze reis gaat beginnen.
Rino en Tjits

• 25 December 2007 - 08:41

Jacqueline Driezen:

Rino en Tjitske We wensen jullie een hele goede reis en prettige kerstdagen.

Groeten Martha en Marinus en de hele familie.

• 25 December 2007 - 09:41

Stijntje:

hallo rits

ik zit nog even achter de computer en ik hoop dat jullie een goede reis gehad hebben, want nu ik dit schrijf zijn jullie al onderweg.

groetjes stijntje

• 25 December 2007 - 10:49

Willie En Fred:

Jalouzie aan deze kant van de aarde. Wij willen ook zo weer weg, hoewel we ook erg blij zijn dat de kinderen straks op bezoek komen voor kerst. Laat alles lekker los en geniet met volle teugen. Willie en Fred

• 25 December 2007 - 11:39

Hilde:

Veel plezier!

• 25 December 2007 - 11:48

Jaap En Marry:

Alvast een gelukkig 2008 en heel veel plezier.

• 25 December 2007 - 16:39

Niek En Nathalie:

Onwijs veel plezier! We gaan jullie de komende tijd volgen via de website!

Liefs, Niek en Nathalie

• 26 December 2007 - 10:10

Marieke:

Hoi Tjitske,
    Ik las net de nieuwe reisgids van Fox en moest aan je denken; wat n mooie plaatjes ga jij vast zien. Nou jij bent nu denk ik aan de andere kant van de wereld. Veel genieten.
    Groeten,
    Marieke

• 26 December 2007 - 10:38

Chris:

Geniet ervan en ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

Veel plezier!

• 26 December 2007 - 11:12

Paola En Marc:

We hopen dat jullie een goede reis hebben gehad. Geniet van jullie halve werledreis en we hopen snel jullie belevingen te kunnen volgen.

groeten Paoala en Marc

• 26 December 2007 - 11:34

Krijn & Jetty:

Hallo Rino en Tjitske,

Heel veel plezier met deze wereldreis die jullie gaan maken.
    Geniet ervan, en we horen en lezen jullie verhalen wel.

Groeten vanuit Steenwijk.

• 26 December 2007 - 14:05

René En Femke:

He Tjitske en Rino, Geniet maar lekker van deze superreis! We zijn erg benieuwd wat jullie allemaal mee gaan maken en zullen jullie zeker gaan volgen! Veel plezier onderweg en ook hele fijne feestdagen gewenst!

Liefs René en Femke

• 27 December 2007 - 07:55

Iris:

Veel plezier rits!!!! Geniet ervan! x Iris

• 27 December 2007 - 18:21

Wea Jan:

Vandaag nog in de hectiek van Bangkok, morgen 500 km treinen door de bossen naar naar het platteland? Zo stellen we ons dat voor van Google earth.

Wij luisteren nog even naar top 2000, ja dat moeten jullie nu missen.

pama

• 28 December 2007 - 08:47

Anton En Riekie:

Kregen van Femke door dat jullie een geweldige reis gaan maken. Wij wensen jullie ontzettend veel plezier.

• 28 December 2007 - 15:16

Ester:

Hee Tjits,

Ga er ongelofelijk van genieten met z'n tweetjes, Laos is een heerlijk rustig en vooral puur land. Doe de groeten aan de monniken in Luang Prabang... En alvast de allerbeste reiswensen voor 2008 !

Groetjes Ester

• 06 Januari 2008 - 15:18

Johan En Petra:

He Rino en Tjitske,

Sorry van de late reactie maar wij zijn net weer bijgekomen van de jetlag. Jullie zullen al wel weten dat de temp daar goed is, beter dan hier. Wij wensen jullie een goede reis en heel veel plezier met jullie reis.

PS fijn he die lange k*t vluchten in het vliegtuig:)