Nog 16 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tjitske en Rino Wal - WaarBenJij.nu Nog 16 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tjitske en Rino Wal - WaarBenJij.nu

Nog 16 weken

Door: Tjitske en Rino

Blijf op de hoogte en volg Tjitske en Rino

01 September 2007 | Nederland, Amsterdam

De voorbereidingen zijn nu toch begonnen! Lonely Planet is al een tijdje in huis (eigenlijk al een maand of vier)en de meeste prikken zijn gehaald. maar...nu pasfoto's maken voor visa, internationaal rijbewijs, enz. Ook maar eens kijken wat voor een kleding we mee willen nemen en vooral...heerlijk genieten van al die mooie websites van mensen die ons zijn voorgegaan, lezen in leuke blaadjes, foto's bekijken en nu dus ons eerste berichtje op onze website. De bedoeling is dat we hier tijdens onze voorbereidingen en tijdens de reis berichtjes op posten. Als het ons lukt misschien zelfs wel af en toe een fotootje!

groetjes Rino en Tjitske

• 14 December 2007 - 08:26

Ina :

Hallo Tjitske en Rino,
    nog 12 nachtjes slapen en dan .......... heerlijk! En, ja, ik wil zeker ook foto's.
    Groet,

• 15 December 2007 - 16:37

Willie En Fred:

Hallo Tjitske en Rino,
    Dit is de omgekeerde wereld aan het worden. Wij zitten nu alweer thuis, koud, kachel aan. En heel veel herinneringen die we nog moeten verwerken. Geniet nog van je voorbereiding en dan hupsakee de lucht in. Net als Ina willen wij ook veel foto's zien. Groetjes van de Flintstones